Sessionfreeee

I'm running wild ! :D ...asa sa-l citam pe nea Halfordica...s-a m dus naibii un an din studentia mea, nu ca ar interesa pe cineva :))..dar faceam asa un inventar al lucrurilor dobandite...si am ajuns la concluzia ca totul se rezuma la cursuri plictisitoare, in afara de cursul de la tv si...cateva beri cu doua 'specimene' interesante. Dupa descrierea asta succinta mi-a venit in minte o problema de cu totul alta natura, tradarea colectiva de care am parte...si suna asa: atentie !!! e boring ! "Cei mai tari ani din viata cuiva sunt anii de liceu. Ba nu, cei de facultate, mult mai multa libertate si cele mai tari distractii !!" What the fock ??? Culmea, mie mi s-au parut cei m neinspirati anii de liceu iar facultatea e anosta...what's wrong with me ?? Am asteptari prea mari ?? Asta stiu..oricum nu despre asta era vorba dar ca de obicei am deraiat...Despre ce era vorba ?? Aaa...da, timp "liber"...in lipsa altor cuvinte cred ca ar merge un hellion/electric eye !!!!! woof..

0 comentarii: