Inceputuri..

Salutare !! Se pare ca m-am decis sa scriu cate ceva pan la urma...
Zilele acestea sunt cat se poate de frappe fata de toate evenimentele ce-mi bazaie creierii neincetat, ce sa m spun de oameni..cred ca am ajuns sa ma ignor si pe mine.
Si nu pot da vina pe caldura, caldura doar imi accentueaza starea de dispret, astfel prefer sa nu m ies...sa fiu intampinata de o infrastructura retarda, privri fara speranta, imbatranite prea devreme, fitze de vedete nerecunoscte, si in final sa vad acelasi Bucuresti care stie sa foloseasca un spray de firma ca sa mascheze transpiratia prea usturatoare. Totul a ajuns in orasul asta de o falsitate magistrala, oamenii un pic mai mult pseudo new-yorkezi, doar ne pricepem sa fim cat mai glamouros...Pana si scarpinatul in fund are o tehnica anume, nimic in stare naturala, kitsch-uri vesele ori triste ( depinde de stil :)..cum a-ti trai fara tendinte ?? parca sta sa-mi cada o lacrima de durere... Loc de salvare ?...parca mai gasesti o oaza pe ici pe colo, o nuanta prea slaba totusi in comparatie cu vesnicul festival de paparude. Dar...mai e o problema ce ma seaca de multa vreme, contrastul asta naucitor intre cladirile de ultima generatie si zonele 'istorice' (in paragina), what in the architec's name ? parca am fi intr-un sf de 2 lei unde s-au impreunat doua lumi incompatibile...si da revin, la radacini e imputita rau treaba. O scoatere din rahat fortata, nu conteaza daca iti permiti sau nu se fac malluri, pub-uri cat m scumpe, reclame ce nu-si au rostul...Pe bune imi vine in minte o scena din 'I am legend'.., traim intr-o societate ce nu ni se potriveste si daca tot vrem s-o pastram sa se faca schimbari in viata oamenilor nu elementelor ce ar trebui sa ne fie la indemana, nicidecum ostile... Pe cand asta stimati conducatori de bullsh..tat ???

0 comentarii: