More than a feeling...

Da ! Am ramas blocata de la Madagascar 2...hehehe...pinguinii...
Partea II-a n-a fost atat de spectaculoasa, ca toate sequelurile de altfel, insa mi s-a parut mult mai complexa, incepand cu kila de personaje pana la situatii si sentimente neintalnite in prima parte. Scenele cele mai haioase ? ei bine, hipopotamul cuceritor si faza cu pinguinul "mort" si tot tacamul ( oul, "sangele"...) ..sa nu uitam de prince Julian, un element foarte important, Mort and so on...Ce nu mi-a placut ? Tehnologia...sunt anumite scene (telefoane...) ce nu-si au rostul...
Cele patru animale clar si-au incarcat bateriile si ne-au mai dat o portie de ras !!! Altceva ? va spun mai tarziu..
Trecem la Into the Wild - exceptional, s-a facut multa tevatura cu filmul asta..n-as fi crezut, btw - e vechi, '07..spre rusinea mea n-am apucat sa-l vad pana mai alaltaieri..
Multa poezie, filosofie...si culmea, REAL la origini, pe mine cel putin m-a pus pe ganduri, tot periplul personajului principal, gandurile sale, cum reusea sa aduca ceva nou, radical in viata celor intalniti..genial ! 2 ani pe drumuri, aproape de sine, aproape de natura, lipsit de material, societate, reguli, o familie cu "handicap"....Cum propriile credinte ajung sa te distruga...
Cuvintele sunt de prisos...great work Sean Penn, watch the movie !

Cat despre mine, sunt intre stari...incep sa simt schimbarea, nu fizic pe cat psihic, visele se sparg pentru a-si face loc rEALITATEA zbarcita si nedreapta.Si te intrebi...eu unde sunt ?? :) Filmul asta nu-i pe gustul meu..dar e al dracului de extenuant si practic...and u become a butterfly...oh DIE ! :D

To be...

3 comentarii:

  Ada

5 decembrie 2008 la 11:07

Miss Skizo please morph into something else than a butterfly :) Nu de alta da' ne aşteaptă piraţii în weekend şi s-ar putea să iasă rău :)

  RipRideSchizo

5 decembrie 2008 la 12:28

:)))) hai ca ma faci sa rad Miss Mel...sper ca nu te gandeai la vreun butterfly din ala cute...:) era vb de o schimbare..blbabla..na, butterflyu din massive attack - butterfly caught.
Nu sunt toti draguti :)
Bad Ada :D

  Ada

5 decembrie 2008 la 23:10

Da mai, stiu ca era vorba de o schimbare, dar ziceam asa, preventiv :)