pRoblems

Am o problema dom'ne...i'm a priest hater..si de o luna numai de ei dau pe strada. Cred ca e o conspiratie ;))..iar faza cu ura n-ar fi atat de adanca, dar in ziua respectiva imi merge prost, so wtf ??? M-am tot intrebat, merg eu prin locuri superpopulate si e normal sa-i vad ?? Hm..cred ca ar merge un sondaj de opinie..
Si daca stau bine sa ma gandesc e poate tocmai scarba care mi-i aduce in fata ochilor, te temi si "fiara" apare. Totusi nu-i o fobie..e sentimentul ca ziua mi s-a dus draq cand vad vreun individ cu "rochita sau cilindru in cap".
Problema totusi are nuante mult mai vechi..e a fuckin superstition, si culmea eu nu cred in ele !!! damn, asta m-a imbrobodit se pare..se spune ca daca vezi un preot pe strada iti merge prost..cat de retardat !!! credeti-ma, stiu !! Ciudat e faptul ca poporul roman e majoritar crestin, deci o figura bisericeasca n-ar avea in niciun caz vreun caracter negativ...se bat cap in cap !! Asa ca fac un apel catre personajele astea: stati in biserici !! E clar, am luat-o razna.
Am devenit o paranoica, vad prea mult in lucruri in care probabil nu-i nimic..am pierdut de ceva vreme contactul cu realitatea, ma simt ca un android, vorbesc fara sa stiu ce si cum, fara expresii, sentimente, tinichea umblatoare, ma uit in gol mare parte din zi, tot ce mi se intampla par secvente de film, uneori nu-mi vine sa cred si ma intreb de ce sunt acolo si de ce vorbesc de parca n-ar conta, doar e un film, u can do everything...i lost my mojo :((((
Si cum starea de planta agatatoare n-ar fi tragica ma seaca si lumea la cap..leave me alone people !!! vreau sa vegetez si sa prind mucegai, poate ma trezesc !!!
Altceva ? Vreau sa cant..a well pana vineri mai e putin ! :) (e pe vine prima noastra piesa inregistrata in studio:)
Bye..\m/

0 comentarii: