3rd Ey(i)e

Back in business...lazy as usual am intrat in starea mea preferata de reverie sau mai degraba de toolerie...de vreo saptamana mi-am reinundat urechile cu tool, transcendenta asta ;))...Dupa atatea cugetari ancestrale m-am trezit (era inevitabil) ca am ramas in urma cu anumite indatoriri, peste doua saptamani avem concert (2 august) si eu am de scris versurile la vreo 3 piese. Bine, amuzanta e agitatia de care nu dau dovada...doar "mai e timp"...asa cred ca o sa spun si saptamana viitoare, vorba cuiva..material romanesc...Ce s-a mai intamplat..ahh da, se pun borduri in fata blocului, si uite asa mai dormi daca poti dupa 8 dim, problema e ca nici noaptea nu pot, de vreun an e santier in zona noastra, se construiesc blocuri de zor, iar domnii muncitori/paznici stau non-stop cu boxele borand a manele si alta muzica de 2 lei, iar ziua se striga neincetat nea nicu, probabil e sef de trib, cu 3 nopti in urma bucurie maxima, 2 a.m., nici urma de poluari fonice, poate doar vecina din blocul vecin care a uitat sa inchida geamurile sau gura..deh cand te loveste pasiunea...si urla femeia, saraca cu un vocabular cam limitat, numai oh-uri rasunau pe o strada pustie dar cu 2 oameni treji la geamurile unor blocuri comuniste care s-au amuzat teribil.. Ca tot se termina mesajul asta m-am gandit sa pun un desen facut de mine,sper sa nu va prapaditi de ras, imi asum lipsurile tehnice...

0 comentarii: